Baby long as you're here I'll be floating on air

Vilket sockerbehov jag har, helt skadat! trodde inte jag var så sockerberoende som jag är :S Igår (första dagen) satt jag och luktade i min chipspåse konstant, fan vad sugen jag var, haha, ist blev det en tur till grannen och äta en banan och nötter. Idag har abstinsen verkligen börjat, kan knappt sitta still vissa stunder på lektionerna, haha, det är helt sjukt x) Idag har jag luktat på godis ist och inköpt riskakor för att stilla mitt tuggbehov. I'm going crazy without my sugger!

Sitter och gör lite på miljökunskapen. Blir matte sen, lite smått panik, måste börja hårdplugga matte snart om jag ska klara nationella :O legat på latsidan för länge :/ hehe, jaja.

Nej, nu blir det mat, luktar kött! mums. See ya



You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you
I wish that when I wake up you're there
To wrap your arms around me for real
And tell me you'll stay by side
Tattoo your name across my heart so it will remain
Not even death can make us part
What kind of dream is this?
Somebody pinch me, your love's too good to be true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0