Helgen

Ja då har man lite tid över innan älskling kommer att uppdatera bloggen :) har preis kommit hem från en 20-årsfest hos Jack, mkt trevligt, men spolar först tillbaka till igår :)

Igår (fredag) blev riktigt lugn. Drog hem till jojje på kvällen, han har snaggat sig men en bonus bild på hans munkfrilla kommer senare ;) Satt hos han bara med hans fox, käkade pizza och kollade tv. Sen drog vi till Fredrik och hans familj. Tanken var att vi skulle vidare till Sandy men så blev det inte utan vi fastnade hos Fredrik och hans flickvän. Vi kollade lite tv, pratade gamla goa tider och sen kom Roos så det blev lite spel på det. Vid 1-tiden kunde jag knappt hålla ögonen öppna så då var det dax att bege sig hem till kudden. Riktig härlig kväll och kul att träffa Fredrik igen :)

Idag
Dagen var lugn, gjorde en fysikrapport och påbörjade en kemirapport. Billy skulle egentligten kommit idag men han blev sjuk, klenis ;D Pappa håller på att renovera mitt rum, sweet, så bor i min brors gamla rum nu, mindre trevligt.

Så fyllde tvillingarna Emmi & Jack 20 idag så va bara hem till dem och fira. Hela tjocka släkten och massa påarpare, kan inte bli bättre :D en mkt trevlig kväll men jag skippade utgången idag pga trötthet och pank x) satsar på halloween ist :P  

LIte bilder från idag :)

Jack "födelsebarnet" i en snygg inzoomning av mig x)


Jönsa & Calle (kolla närmare på jönsas mun, mkt porrigt"





Jag & Angeii :)


"nappflaskan" med bröst på som Jack fick ^^


Jack testar sin sugförmåga


Pappa Lundkvist och Calle



bröderna Stålhammar (Chrille ligger in med en nykter min)


En smått chockad och vilsen Skoog



Sandy & Natta

Kommentarer
Postat av: natha

fin fina bilder :D:D

2009-10-19 @ 16:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0