veckans roligheter



Veckan har bestått främst av plugg. Hade stort kemiprov i fredes. Fick tillbaka mitt prov i geografi, MVG, gilla skarpt, samt att jag närmar mig MVG i den muntliga biten med fast att jag missar en lektion i veckan :) så nu gäller det att skriva ett bra fördjupningsarbete så att jag får MVG, men det får vi se, lite svårt att diskutera mitt fördjupningsarbete då allt baseras på fakta från forskare ^^

Som sagt, nästan hela veckan gick åt att förbereda sig inför provet i kemi och natten mellan torsdag och fredag kunde jag inte sova en blund, så vid 5 gick jag upp och kokte kaffe och fortsatte vara superpigg tills vid 2-3 när jag var hos Tobias :P Men provet kändes bra fast sömnbristen så får se på fredag vad det blev. Blev nog tyvärr inget MVG, hade hoppats på det, men svarade inte på den sista mvg-frågan som var värd 3 poäng och en G-fråga värd 2 poäng. så ja, vi får se.

Övrigt blev fredagen en hemmamys kväll hos Sandy med Angelica och Jojje och pizza ;D vi kollade Idol (shit vad det är tråkigt) och sen film. Men somnade efter 5 minuter av filmen sen sov jag till 1-tiden då jag och jojje drog hem x)

På lördagen åkte jag och Tobias ut till VÄLA och shoppade lite. Jag skulle leta efter en underdel till en topp jag ska ha på nyår men så skulle Tobias in och köpa skor på scorett och det hela slutade med att jag också köpte ett par x) var ju halva priset på dessa helt underbara sskor, självklart kunde jag inte motstå (a) men det blev en kort paljettkjol från Only så att det ser ut som en klänning med toppen :)

Sen på kvällen blev det utgång, först till felix på tågaborg och förfest där, mkt trevligt. Sen vidare med taxi till pascha och dansa loss hela kvällen tills tåget gick 2.16 :) Som sagt, en mycket rolig kväll.

Idag bjuds det på julskyltning. Jag och Sandy ska in och kolla lite och kolla Carro & Martina som är hårmodeller (: 

Men nu måste jag fixa mig, sitter i min rosa morgonrock och vita underbara morgontofflor från indiska - BIG love! Ska ju ta tåget om 1 h x)

Skorna fråm scorett: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0