Mia, skärpning

Är för slarvig när det gäller bloggen, men, djuren, pojkvän, plugget tar verkligen all kraft och tid. Men ska frsöka bli bättre :)

För inte allt för längesen var det halloween, skitrolig kväll och tänkte ladda upp lite bilder från kvällen. Har inte hänt alltför mkt nytt på sistonde, mest plugg, prov i onsdes i geografi. Imorgon blir det sexparty hos Angelica. C i hennes och Christians lägenhet  :) ska bli skoj att ta det lugnt och ha skoj med tjejerna.

Idag ha jag bara haft kemi sen drog jag occh mamma till kattuppfödaren och hälsade på. Hon funderar på att använda Jacko i avel men det får vänta tills han är könsmogen och hur han har utvecklats.

Ikväll kommer Tobias hit, vi ska laga mat, eller snarare jag :P blir lite lövbiff, pommes till han och klyftpotatis tillmig samt bearniesås :)

Bor fortfarande kvar i min brors rum, börjar bli lite för trist nu och har fått tillverka en låda av 4 bananlådor till hamstern och inredda den, men när hon är van vid hela mitt rum är inte en åda så mycket att komma med. men men...
En annan anledning till att rumet ska bli klart sart enligt mig är fr att jag vill skaffa mina skäggagamer och terrarie och börja inreda. Har funderat lite på pilgiftsgrodor med men det får vänta tills jag kommit i ordning med skäggagamerna och märker om jag har tid till det :)

Men nu ska jag snart in i duschen och städa, lägger uoo ikväll lite bilder från besöket hos uppfödaren samt en bild på en skitsnyggt halsband jag såg idag, skitläckert.

see ya.

Jag som Eskimå



Sandy har hittat tillbaka till sina afrikanrötter och bakgrund som grottmänniska xD



Carro - Indian, Josse- pilot




Martina - Belle



Tanja - silver, Denise - Indian



Lotten - Papegoja, Jag, Jack -tjej ofc x) , Natta - guld




Jag och Natta :P



Tanja, Josse Och Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0