Studenten :)

En riktigt rolig dag med massa sång, tårar och glada minnen. Kommer sakna mina klasskompisar jättemkt men jag, Sofie & Emelie ska se rammstein i december ;) sen har vi hela sommaren framför oss :D Från skolan fick jag en bokpremie (Etologibok - hundens beteende) och 2 pengarpremier, 1000 för bra jobbat i skolan och 500 för att jag deltagit och format skolans utveckling via elevrådet :)

Men nu till lite bilder från dagen ;D


Champagnefrukost med massa frukt





Ida på g ;D


Jag :)




Kränger brunch


Studentfolk

Chokladpraliner ;D


Karolina är på g ;D


Lite mat


Aulan


Mindre än halva klassen på flaket ;D




Jag på skolan


Emelie ser bara allmänt porrig ut som vanligt ;D <3


Släktingar


Jag & kusinen <3


Jag och kusinen går loss ensamma på golvet där inne, haha, cpkul ;D



Premierna från skolan


Tack för dagen :) <3

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS! :)

2009-06-17 @ 23:19:42
URL: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0