It's not what it always looks like

Jag tänker inte lägga ut hela mitt liv och privatliv på denna blogg men vissa saker vill man ändå bara berätta för att man ibland inte riktigt förstår. En sån här sak är mitt ex och jag tänker inte skriva ner hela skiten för jag varken vill eller tycker det angår någon som inte redan vet det. Men för den som redan vet vilken idiot han var och vad han gjort så tänkte jag berätta för dem. Jag vet att mina klasskompisar och andra vänner som jag inte träffar så ofta läser min blogg och säkert vill veta hur det kommer sig att han svarar och vad han nu gjort.

Men nu sätter vi igång för folk kommer få ett gott skratt i slutet ^^
i Lördes fick jag veta av en kompis till mig som känner tjejen som mitt ex blev tsm med 1 månad efter mig (det höll dock bara 1 månad). Mitt ex sa alltid till mig att alla hans ex va otrogna mot han och nu säger han att även jag var det. Förbannad som jag blev skickade jag ett sms till mitt ex som jag inte pratat med på 4 månader, sen det tog slut. Det va inget snällt sms men allt var sant och löd  ngt så här vad hans problem var, att han var för feg för att prata med mig men ljuga om mig kan han, att han är 23 och ska börja uppföra sig som det med. Mot alla odds och en chockande Mia svarade han faktisk. Hans svar var ngt förbannat vilket jag fortfarande inte kan sluta skratta åt, dels att han har fan inte sagt det och det vet väl fan han själv om. Sen i det andra sms bad han allt och alla att dra och elvete och att han r trött på allt och bad mig ha ett så jävla bra liv. Efter att ha bett han ha ett så bra liv själv och jag tänkte nu så var det slut, nu vet han att jag vet, men nej då. När jag går från bordet hör jag tjejerna skratta som fan och ropar till mig, då har han självklart svarat igen med att lita på andra då, du ska bara veta vad andra säger om dig. Detta var faktisk det roligaste smset av dem alla. Dels har jag ingen som helst anledning till att lta på han efter allt han gjort och dels känner han bara 1 person som känner mig. Så glad som jag var svarade jag bara : "haha ja. för du känner ju så många som jag känner" och där tog det slut ^^ En mkt intressant och rolig stund :P  Men han kan gå och ljuga om att jag var otrogen om det nu är det enda sättet han får brudar på och om han nu mår bra av det. Mina vänner vet vilket som stämmer och det är det viktigaste. Han kan verkligen inte sjunka lägre i mina ögon.

I don't wanna talk
About the things we've gone through
Though it's hurting me
Now it's history
I've played all my cards
And that's what you've done too
Nothing more to say
No more ace to play

The winner takes it all
The loser standing small
Beside the victory
That's her destiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0