Då var det min tur

Då jävlar har jag äntligen fått händerna fria och skapat en blogg. Blir dock lite trist utseende tills jag hunnit ta en närmare titt på alla inställningar.

Men Hej alla i alla fall ;D Snart studenten mina kära vänner, 2 fucking dagar kvar som ska avsluta 3 år med ett helt nytt folk, underbara och inte så fullt underbara ^^ men härligt ska det bli. Ett steg närmare marinbiolog :)

Veckan bjöd på lite fest i måndes som inte var väntat, men Mia är känd för att ändra sig i sista sekunden när dt gäller fest ;) Köpte en ny skinnjacka på Carlings och ett par sandaletter på Scorett. Imorgon är det poängjakt i skolan. Poängjakt innebär att alla avgångsklasserna tävlar mot varandra, klass mot klass. Tävlingen går ut på att göra olika uppdrag som att hitta en mamma med barnvakt och visa för "juryn", bada i svalövssjön och springa naken genom skolan, haha, David & Ida. Sen den klass som fått mest poäng springer ut först från skolan på fredag, dvs NP06B-DJ1, för fan ta den som inte kämpar! Torsdagen avslutas med lärarmiddag :)

Nu ska jag ner och måla klart min ram till min spegel. Ikväll blir det jobb och GA, me like ♥


Lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0