You promise me heaven, then put me through hell

Idag har jag gjort lite ärenden, varit hos min moster och hämtat sommarkortet sen vidare till stan. Gick till biblioteket för att lämna en bok och efter ett långt letande en ny ;) det blev ngt nytt (Bengadorfblondinen - Plum Sykes) för barack obama - min far hade en dröm var fortfarande utlånad men nu har jag satt upp mig på listan iaf :D Sen blev det att lämna in ett par skor på klackning och under tiden dem fixades tog jag en tur på kullagatan, hamnade på rean inne hos GT. Detta resulterade i ett par vita jeans med hål i och en vit spetskjol :)

Sen var det bara att hämta skorna och bege sig till knutan. träffade Emils styvpappa på stationen, kändes verkligen jätteskumt med tanke på att jag vet inte vad han har sagt om mig. Om han sprider lögner till sina nya tjejer att jag va otrogen vem vet vad han då har sagt till sina släktingar? Jag gillade verkligen hans släktingar och stormtrivdes men tanken på att han inte kan vara ärlig som den fegis han är och koka ihop ngt som säger att det var mitt fel känns inte bra när man träffar dem.

Har precis kommit hem efter att tränat, hyrde poolen en stund och simmade lite :) nu ska jag äta lite och kolla tv, bara ta det lugnt med andra ord :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0