Världens godaste pizzasallad

Varit med de tre musketörerna idag ;D Vi åt pizza på Torino, dem har lätt världens godaste pizzasallad & dressing, äter mig mätt på den innan pizzan kommer xD sen var vi en runda hos mig innan vi begav oss till Sandy och roade oss med henne resten av kvällen.

Ska hämta min metallicabiljett imorgon, fan va nöjd jag är :D Ska hjälpa mamma att välja ett namn från en Michael Jackson låt till vår katt som kommer senare. Mamma ville ha ett namn från en av hans låtar eftersom han var hennes största idol.

Nu ska vi kolla vidare på lite tv, stay in touch.

"Maybe some women aren't meant to be tamed. Maybe they're supposed to run wild until they find someone - just as wild - to run with" - Carrie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0