Today nothing can hurts me

Denna ljuvliga torsdag har förutom metallica biljetten bjudit på andra trevliga saker.
Min bror frågade häromdagen om vi inte kunde luncha ihop och så blev det idag. vi körde ut till väla, shoppade lite, haha, förvirrade bror ^^ sen bjöd han på lunch så vi åt lite, snackade lite skit och sånt innan han körde mig hem. Stack till mormor & mrgar för behövde laga 2 klänningar som gått sönder och mormor har symaskin så hon lagade dem till mig xD Har precis slutat jobba, jobba och jobba 2 h att städa 1 gång i veckan är väl lite överdrivet att säga jobb xD Ska snart iväg på HIF so möter FC Mika med bror, pappa och min moster, som jag avgudar btw xD

NU KÖR VI HIF!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0