The boys are back in town

Igår (onsdag) kom våra pojkar från magaluf hem, detta gillar vi :D Påarp har varit lite tomt och den första av dem lär jag väl träffa imorgon när jag vaknar för Ted ska måla plankorna i vår trädgård haha ;D

Gårdagens höjdpunkt var på kvällen vid 6 då jag drog till Bjuv för att träffa några klasskompisar. Blev mött på stationen av Malin & Emelie, sen blev det promenad bort till Netto, handla och möta upp Jonna. Jonna körde oss till Malin där vi satte igång att grilla, skratta och snacka gamla minnen. Efter maten blev det kubb, lite guitar hero och film, ngt med Zohan, riktigt dålig komedi! vid halv 2 tog jag & Emelie tåget hem till påarp för att sedan väcke hela påarp på min cykel, haha. Pakethållaren är sönder och den hördes och rörde sig mkt. En av Emelies kommentater var " Mia, jag kommer snart", haha, fy fan vad vi garvade, stackars påarp xD

Tack för en härlig kväll :D


Malin & Emelie


Jonna x)


Mat ^^


Kubb



Kubb


Lite godis ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha!! ja det var en mycket trvlig kväll:) Jag gillade skarpt våran cykeltur.. "Mia, jag kommer snart!!" Bästa orgasmen någonsin;P

2009-07-05 @ 21:13:57
Postat av: Mia

haha, det va sjukt Emelie xD <33

2009-07-06 @ 00:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0