Sjukligt bra

Fredagens utgång var helt awesome, riktigt skoj hade vi, en av dem roligaste kvällarna på länge. Började med lite förfest på tapaz med Steffie & hennes kompis innan vi träffade upp Sandy & Angeii och drog till bulls. där träffade vi lite härligt folk och shottade lite shotkannor och annat ;D sen vid 12 begav vi oss till hampan där vi fastnade till 2. Jag & Sandy träffade en surfare från californien, haha, vi var sålda, skitskoj var det :D sen en massa roliga saker, skämt, skumma människor, vem fan var den lappländaren? hahahaha han va skum om ngt ^^ sen träffade vi några göteborgare och kvällen flöt underbart på tills man var hemma igen vid 3 ^^

Efter 5 h sömn var det upp igen och bege sig till klippan med mamma, var ju kennelträff ;D så vi anlände vid 12 och hjälpte till att förbereda och lite sånt :) Sen kom folket och blev en mysig & trevlig träff med massa underbara hundar. Min Bryan var oxo där (en rottweiler hane från min hunduppfödares föräldrars kennel http://www.orkanens.se/), glömde ta en bild på min älskling men var där lite då och då och mös med han i hundgården, jag önskade att jag verkligen hade mer tid så att jag hade kunnat ta han :/ sen blev det lite prisutdelning, Jag och Gaston tog hem årets vinstrikaste hund :) bilder nedan.

Efter träffen hoppade jag snabbt in i duschen för att sen var det släktfest hos hunduppfödaren, jag ingår i princip i den släkten så var kul att träffa det gamla folket och dem nya :) blev en riktigt galen kvällmed massa shot och andra påhitt, hahaha, fy fan :D sen vid 5-halv 6 somnade jag utslagen i källaren ^^ tyvärr kom inte kameran fram förräns vid 3-4 tiden och jag hade inte tid att fota :P

HIF vann mot Gefle med 2-0 och fick därmed 3 poäng och klättrar förbi kalmar, viktigt :D UEFA kvalomg. 2 på torsdag där dem möter FC Zestafoni!

Tackar för en riktigt awesome weekend :D

Cos I'm
T.N.T.
I'm Dynamite
T.N.T.
And I'll win the fight
T.N.T.
I'm a power-load
T.N.T.
Watch me Explode



Gunilla förbereder maten medan Anouck tittar på och hoppas på en skinkbit ;D


Annvin bredvid priserna, den största tunnan vann vi med massa smått & gott :D


Annvin har hittat godiset ;)


några har gått in för att äta


Godisregn för hundarna





Sär man på, där står även lilla jag och myser med Thea som är från den första kullen - 13 år gammal


Honeypaj's Qaiser Qiander, finaste Qaiser som är döpt efter oss :P


Qaiser med husse


Valparna tar en powernap


Devil rat drar till sig flugor :P




Festen!
ja, det där är min uppfödre i brunt linne, en aning onykter ;D


de tre blondinerna ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0