kvällsnöje

Sitter och tradar lite så här på nattkvisten ;D hamstern har somnat på elementet och Pajas ligger mer än bekvämt i mitt knä :P så vad brukar Mia göra när hon har tråkigt? jo kolla kläder och sånt jag är sugen på att köpa. Därför drogs jag till HIFs souvenirshop och hittade ngt riktigt gulligt som jag såg när jag & brodern var på Väla - NAPPAR med HIFmotiv,GE MIG!!! Nästan så man borde köpa till brodern som en vink till att skaffa tjej och barn så att jag kan skämma bort ungen med massa saker (a) eller så får man tipsa Jojje (som hatar fotboll) att köpa det till sin brorsdotter ;)

Hittade pennan jag ska inhandla till skolstarten ;) och mina efterlängtade hipsters som jag dreglat över ett tag nu :D Om jag inte får dem nu i födelsedagspresent blir det det första jag gör dagen därpå att inhandla 2 par ;D

XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0