HIF & Nima 20

Söndagen bjöd på lite olika aktiviteter :)

Var lite med Tobias sen var det HIF med Marie & Månsson. skitkul på söder, som jag skrattade ;D HIF vann med 2-0 och därmed 3 nya poäng och en tredje plats i tabellen.

Efter HIF körde pappa mig till örbyänga där Nimas flickvän hade anordnat en överrasknings"träff" med massa av hans kompisar. Så blev brännboll, grillning och sist grilla marshmallows med sång och gitarr, riktigt mysigt.Började gråta när jag kramade Nima, haha, tur vi var en bit bort från dem andra :P men jag har verkligen saknat min bästa killkompis, han betyder så himla mkt för mig. Förutom att träffa nima var det skoj att träffa alla andra som johannes & tobbe som jag inte sett på 1 år då Johannes pluggar till veterinär långt upp åt... sen jenny, kajsa, boffe , linus, sarah osv fy fan :D alla gamla minnen som pratas omoch allt. Detta måste vi verkligen göra om + tältningen :P

Måndagen började kvart i 7med att sticka till jojje och säga hejdå till han och falkman som ska in i lumpen from idag :P
Sen hem, sova lite, duscha och fixa innan Tobias kom en sväng innan jobbet :)

Har varit ute och joggat lite med och blev en sväng inom Sandy och hämta kameran, satt och prata lite skit, hon va rätt sleten ;D Nu ska jag iaf kolla lipstick jungle

Min nyinköpta Thierry Henry tröja ;D


Jack i fredes


Jag va oxo med, snygg som satan i det, haha ^^



Jag i lördes, hann inte raka ben hemma så blev hos Sandy x)


Mina brudar på lördagen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0