Gammal kärlek

För längesen i 5an - 7:an var jag helt frälst i Tom Felton som spelar Draco Malfoy i HP-filmerna, vilket mina kompisar inte låter mig glömma i första taget x) Haha, inatt drömde jag faktisk om Draco Malfoy men han var inte sig lik utseendemässigt utan snaggad (vi vet ju hur svag jag är för snaggat x) kanske beror det på att jag läste ut boken igår eller att jag längtar som ett litet barn efter Harry Potter filmen :P I vilket fall som helst så när jag vaknade undrade jag om han såg likadan ut som dem senaste åren men han har faktisk blivit rätt snygg :O Liknar ett ex till mig lite med munnen och näsan :P

För övrigt var det mkt trevligt igår och bilder kommer senare (: Håller på att ta på mig kläder nu för att snart sticka in till stsn, hämta min HIF-biljett, käka och dra till dickens till Marie lite snabbt innan matchen. Vi  behöver vinna idag mot elfsborg och få poäng efter förlusten mot DIF som för övrigt har varit ngt av det sämsta denna säsongen :S

Måste kila iväg nu och sätta upp håret, vaknade för 1 h sen och morgonfrillan finns där xD

Tom Felton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0