En härlig fredag

Startade med att inhandla metallicabiljett :D Sen blev dt bara soft, lite övningskörnng och hem till Sandy. Där blev det fullt ös med mina favoritbrudar ;D samt att Sandy somnade på toa 5 min innan vi skulle, gå, haha klockrent, bildbevis nedan ;) Vid halv 12 tog vi tåget in till stan,gick till stinsen,  träffade lite folk innan vi fortsatte till bulls där vi fastnade x) Bartenderna på bulls är dem bästa, vi har alltid så jävla kul med dem och riktigt härligt folk var där med :D hem igen vid halv 3 för efterfest, men jag säcka som vanligt, sliten som jag va, haha ;D men en riktig rolig kväll, specielltnär det verkade som att jag skulle hamna i slagsmål med en 14-15 åring för att jag kallar min bästis för neger för att hn är mörkhyad ;D det va riktig rligt, fan vad vi skrattade åt det. Jag älskar min neger och hon vet att jag  skulle sluta att säga det om hon tog illa upp <3

Var på tassebo idag. Roligt att se lite av katterna igen och träffa Birgitta från personalen (: Nu ikväll ska jag till mormor & morfar på fest sen kanske utgång, får se (:

Gårdagens festoutfit ;D Väst - H&M, Korsett - nedlagd underklädsbutik i Hbg, Tubtop (används lite över korsett för den slutar vid naveln - H&M, jeans - GT och skor -Scorett




Däckarn ;D                                                                                           Taggad ;D                   
 


Mot tassebo ;D Skinjacka - Carlings, Vit tröja - lindex, svart tröja - H&M, Stövlar - Diesel - Scorett, Jeans - GT

Kommentarer
Postat av: annica

super snygg outfit, den med västen och det!! :D

2009-07-12 @ 14:58:43
URL: http://annecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0