Besök hos valpen ;D

Idag har jag & mamma varit hos hunduppfödaren och lämnat hundarna och katten. Passade på att fota Pajas som vi får hem om 1 vecka (: Var lite snabbt på fria bad med jojje,ronna, angelica & sandy men började regna så vi drog hem igen :P Annars idag blev det en liten tupplur, haha, och träna- Sen vid halv 11 drog jag till jojje där han jag och roos cyklade en runda, haha, sjukaste, mot alla odds stannar en bil framför oss på andra sidan vägen och mitt ex hoppar ut, ofc, sen började jojje komma på massa roliga saker han ska göra om detta händer igen, gud, ont i magen av skratt x)

Charlie & Pajas (Honeypaj's dedicated to pajas) http://www.honeypajs.se/



Mamma smygfotade mig när jag skulle hälsa på grisarna xD


Pajas syster Mus-lee (Honeypaj's Danger mouse)


Pajas syster som jag fallit helt för, lika knäpp och tuff som sin mor, sin mor upp i dagen xD (Honeypaj's Devil Rat)


Pajas


Jag & Pajas


Pajas


Pajas


Pajas med sina syskon


Powernap ;D

Kommentarer
Postat av: Maria

Tackar så mycket! :) Vi är så glada :).



Lyckost er som ska få hem lilla Pajas. Han ser underbar ut och lär väl bli en stjärna i ringarna ;).



Kommer du på kennelträffen på lördag?? Hoppas det :).



Kramar!

2009-07-16 @ 10:25:18
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0