Bakdag

Idag har jag bara ägnat mig åt att baka ;D Först ut blev 2 vinbär/rabarberpaj och sen hade jag lite tråkigt under tiden pajerna gräddades så arbetade raskt ihop en kladdmuffins smet med min hemliga ingrediens - dumle ;) muffinsarna ska med imorgon till köpenhamn som jag, Emelie & Sofie kan mumsa på (: Har packat klart så gott jag kan nu inför metallica, packlistan ser för nurvarande ut såhär :

Stol                                       tuggummi
filt
                                          regnponcho
pengar
                                 mobil
biljett                                     hörlurar
Flaska med dricka             liten väska
Öl + cider                              skinjacka
linsvätska                             muffins

Har glömt att berätta att förutom Pajas som kommer imorgon får vi hem en 3 månaders kattunge - chokladmaskad birma från vår vanliga uppfödare - raushöjden ( http://www.raushojden.se/1_press.htm )


And I'll be there that's all I phoned to say
The day you broke down mentally
And you were on the motorway.
So when you've given up, there's nothing left to do
My damsel in distress, I'll do my best to rescue you.

And I'll be there, my girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0