Nattavaka

Snart kommer älskling (: sitter och kollar tv och chattar med Mattias. Gaston sover gott i sängen och hamstern springer på i sin kartonglåda x) Men nu ska jag förbereda maten till Tobias och mig. Hungrig igen xD Börjar inte förrän halv 1 imorgon, skippar fysike, bara lite genomgång på gamla grejer.

God Natt. (lite bilder från nytt)


Mitt nya öronhänge (:






Har varit lite kluven till nyår men bestämt mig att håller mig till det jag valde först med take på att vi ska festa och jag vill vara glittrig och lite rockig. Kommer nog bli bra med den nya frisyren :)




Närmare titt :) gammal paljett tubtop från gina och en nyinkpt kjol från Only




Mina morgonskor från indiska, They're the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0