Lille julafton




Ja. då var det dagen innan julafton även kallad för lille julafton - en skånsk tradition.

Har hunnit klämma lite på julklapparna jag fått av Tobias ;) tror jag vet vad det ena är,hoppas hoppas :P

Idag ska vi hem till min faster som btw gör världens godaste janssons ;) VIKTIGT blir lite typiskt lille juaftonfirande, julmat och sånt mys :) Kameran följer med idag så lite bilder blir det allt. Har upptäckt att sen somras är jag inte lika aktiv längre med kameran, knappt några nya bilder. Tror det beror rätt mycket på skolan tar tid, och blir inte bättre nästa år x)

Hade planerat att jag skulle till stan idag och sola men nej, inga lediga tider. Så har bokat fredag,lördag,söndag och måndag. Mia goes brownie inför nyår ;) som jag längtar! älskar nyår! ah, party party, drunky drunky, me looking forward, haha andas Mia xD Nyår blir Sandy och stan, laga mat med töserna sen utgång.

Sitter och kollar på MTV, Brooke knows best marathon. Är ett avsnitt jag sett innan som jag kolla igen på och det handlar om att hon dejtar en typiskt extremsports kille. Deras dejter består av wakeboard, paintball och reptilfarm. Jag bara ja, fan vad kul :D men det är väl typiskt jag som älskar äventyr och att hitta på saker, pröva nytt att älska sånt. Får mig bara att längta ännu mer tills skolan är slut och komma ut i världen och göra saker.


Funderar på att beställa tid för tatuering snart till vinter. Ska ha en text på engelska på högra underarmen.  Texten ska handla om något med delfiner i fångenskap, ngt citat från forskare som visar att jag är emot delfinarier och sen en liten delfin efter texten. Haha, lite konstigt kanske enligt många, men detta är något jag har intresserat mig för sen jag var runt 11 år och något jag verkligen brinner för.

Men nu ska jag duscha och fixa mig inför julmiddagen hos kusinerna :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0