Julklappar

Sådär ja, äntligen lite tid men snart pizza så blir ingen rolig uppdatering precis. Juldagen blev det utgång. Haha, Kaos, tappade bort ala och slutade med att jag hamnade på knutan vid 1 tiden. Men inte sörja, var rät roligt där, träffade några killar från svalöv varav jag har kntakt med den ena. Så alltid lite kul med att träffa gamla fordonskillar och mkt skratt x)

Annandagjul blev det oxo utgång. Had inte tänkt dra ut men va fan, blev ju sugen :D vi drog till pascha efter förfest i stanhaha jo, eller hur, typ 10 pers så blev att röja på tivoli i stan ist. mkt trevligt. Sen blev det donkan vid 3 och sen taxi hem ;) Fy fan, vaknade vid 5, skittörstig, men orkade inte gå upp men lusten tog över så vara att masa upp mig. Hahaha, sikken andedräkt, damn, inte den godaste precis.

Lite julklappar:

Lampor, en svart och en vit :)


Handgjorda öronhängen som jag fastnade för men var för dyra.


Handgjort armband


Armband från pilgrim av Älsk!


Väska från sisters av älsk :D


Halsband från B.young






Parfym


sportlinne från Puma


Fläkt till laptopen så att den ite blir för överhettad av Älsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0