Juletider

Då börjar julen närma sig med stora steg :)

Fick jullov igår, sista lektionen, geografi, Mvg, sweet :) Nästa termin blir det matte D, Kemi B, Fysik B och miljökunskap :)

Igår blev det pepparkaksbakning, ja, bara degen, för den ska stå i minst 1 dygn i kylen innan man bakar. Tänkte baka pepparkakor idag men blev bara lussekatter :) får se om jag hinner imorgon innan tjejerna kommer ;)

Såg New Moon igår, verkligen ingen höjdare, visst jättebra syfte men själva filmen kunde ha gjorts bättre, var knappt spännande, får hoppas nästa blir bra. Ikväll blir det julfilmen "Nothing like the holidays" :)

Som sagt, imorgon kommer Malin, Jonna och Emelie från min gamla klass, brukar träffas iaf varannan månad :) så imorgon blir det hos mig med lövbiff och potatisgratäng ;) sen chips och snt och film antar jag. xD

På lördag ska jag iväg på julsläktträff för mammas släkt hos mammas kusin i stan. Ska bli riktigt skoj :)

Ikväll är det bonde söker fru ;) men nu ska jag spika upp lite tavlor i rummet :)


Lussekattsbakning


Nygräddade


En plåt kvar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0