Uppdatering

Uppdatering från lite frånvaro :P

I fredes hade jag bara 1 lektion - kemi, inga svårigheter, seg lektion om atomer och periodiska systemet. haha, i slutet av lektion började en kille spegla sig och rätta till håret, håret var 1CM!!! FFS! nej men vi börjar rätta till håret under en lektion x) nästa gång plockas väl hårsprayet fram ^^

Sen blev det en snabbis till brorsan, duscha och vidare till olympia, min mobror bjöd på middag på olympia, träffade några från laget. asgod middag! ngn köttfilé med klyftpotatis och bearniesås :P sen blev det en rundvisning på stadion, ett ärende till pumas lager och sen hem. Drog till stan igen för att kolla sportbh,  HATAR STADIUM! vilken jävla affär har inte en sportbh från puma men nej vi heter stadium! köpte en tröja på hm och en mössa från åhlens.

På kvällen blev det film hos Sandy och bara ta det lugnt.

Lördag
Kalas hos moster, väldans trevligt, wiie, Gaston kommer hem om 3 veckor :D fan vad jag längtar efter min älskling! Har världens bästa granne ;) Pia köpte hem en kladdkaka till mig från ICAs egna kaksortiment ;) hon vet att jag älskade kladdkakan på Mayas kalas, mintkladdkaka mums! men hon trodde det va den kladdkakan men nix, hon ska köpa den andra nästa gång, haha. Hon och hennes man säger att dem måste hålla min figur mjuk och rund, haha, lycka till säger jag :P

Har precis kommit hem från Sandy, blev blair witch project med sandy, angeii, fröss & skoog. Fast jag varnade att och sågade filmen så fick vi endå plåga oss igenom dem xD sen när den va slut råkade vi hamna på scary movie film och just när vi kollar dyker den enda scenen frpn blair witch upp (den när reportern gråter i kameran ute i skogen) haha.

Nej, upp tidigt imorgon, Göteborg away my friends, ses på sektion A ;) Kom igen HIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0