Härlig dag

Idag blev det ett besök på komvux, registrering och träffa en studievägledare (?) för att få schemat, haha, som jag gillade den killen, riktigt soft och humoristisk :D ska prata med lärarna på onsdag ang. krocken av mitt schema på måndag. Blev en liten ändring i schemat med så det nya kommer upp nu med :) massa håltimmar - me love, brorsan bor 5 min gång från skolan och jag kan plugga på håltimmar så jag har lite frtitid med, speciellt om man nu kommer in i ett förhållande vilket det verkar som.

Efter komvux blev dt hem till en nästan nyvaken Tobias som jobbat natt och pussa lite på han innan han skulle iväg & jobba igen :) Sen handlade jag lite pennor och häften till skolstarten på onsdag.

Men nu ska jag kolla lipstick jungle, me love :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0