Födelsedag & skolstart

Igår började jag skolan och fyllde 19 ^^ kändes inte riktigt som en födelsedag med tanke på att dagen började med kemi, sen fysik och sist geografi :P

Men det känns helt ok, fysiken känns som det tuffa, kemin & geografin är jag inte orolig över alls. Pratade litemed Emelie under rasten med, haha :P hon har inte börjat än :P Tack alla för era sms & samtal under hela dagen, haha, fickan vibrerade nästintill hela tiden ^^ Sen var det hem och ta det lugnt bara och bli lite firad av föräldrana (:

Sen vid 6-tiden kom Tobias, sötnosen gav mig en bukett rosor och djungelvrål mums :D Sen kollade vi lite tv och film (the grudge, han har inte sett eller hört talas om den :O ) innan läggdags.

Dagen började med att Tobias körde mig till skolan, 2 lektioner idag bara med en håla mellan 9.45-12.30 ^^ hade fysik sen matte C. kändes faktisk ok i slutet och började hänga med, men får läsa igenom lite gamla anteckningar från matte b :) på hålan gick jag hem till dennis och väckte han, gjorde kemiläxan där och vi åt frallor till frukost, ibland är brorsan bra (:  

Läste igenom halva kapitlet i kemin till imorgon när jag gick från stationen till hemmet. Träffade Ted & Ståhl som slutat jobba för dagen när jag nästan var hemma. haha, har ont i magen efter allt skratt, stod i en halvtmme och bara pratade massa knäppa och roliga saker, hahaha >.<  Nu har jag läst klart kemin till imorgon och ska äta. Tobias kommer sen ikväll och nu åskar det :D wiie, älskar åska. Aja, ska träna oxo idag, hej då

Just det, glömt säga att Tyra Banks ska vara med i ett avsnitt (kanske fler) i GG längtar :D hon ska spela Diva och inte vara så snäll mot Blake :P Även Hilary Duff har en roll i nya säsongen - jag spricker snart :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0