Ett glädjande sms

En solig och fin dag som denna har jag självklart ägnat en stund på stranden ;D Så när jag låg där och läste min bok (som är beyond jättebra) fick jag ett sms av min kära vän Jonas :D Han berättade att han äntligen hade kommit hem igen efter att ha varit ute på havet hela sommaren (lite kontakt har vi allt haft :P). Så jäkla kul att äntligen ha han hemma igen. Det är bara Jonas som jag kan skämta och underhålla mig med på ett väldigt sarkastisk, ironiskt och elakt sätt ;) Har försökt med andra ska du veta Jonas, men dem tycker inte det är kul utan tycker jag är elak xD Men nu jävlar ska vi ta igen denna tiden ;D

Övriga dagen gick åt att mathandla med mamma, göra dagens middag och rädda mamma från detta, träna, jobba och fått rena sänglakan :D Snart kommer Tobias oxo, myyys :) Ska kolla lite film och sånt, är nästan hundra på att han kommer somna efter 14 h jobb :P

Men nu ska jag gå :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0