....

Hej alla :)

så nu har jag äntligen lite tid över för att uppdatera bloggen.

Har väl inte hänt så mkt på sistonde, var hos hunduppfödaren i fredes. hennes döttrar har skaffat råttor, fy vad jag saknar mina 2, kul att mysa med såna ljuvliga krabater igen :D Var ute i fredes, blev lite för mkt på shoten så drog hem så kom Tobias ist och sov över efter att han slutat :) sen gjorde vi pannkakor på morgonen och hade det gott innan han skulle jobba och sen komma igen på kvällen. Kollade som man bäddar... med persbrandt, rolig film och persbrandt är het i sin rockutstyrsel :D

På söndagen blev det hem till Tobias, äta lite bullar och spela golf på Wii. vem vann? så klart Mia ;D mohahaha. Sen blev det OP innan HIF började spela. Säger bara jävla blinda domare, för fan, fuck off din blinde fan och katastrof.

Dagen började bra tills skolan slutade och allt bara fuckade sig med bussar, HIFshopen, tåg osv, va fan inte glad då. Nu har jag iaf gjort färdigt matteläxan vi fick idag till imorgon och ska snart sova. Har hittat 2 Ed Hardy tröjor/linne som jag är grymt sugen på :D

Jag & råttorna :)


Framsidan -  denna funderar jag mest på


Baksidan


Framsidan



Baksidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0