En snabbis

Har inte så mkt tid på mig, ska snart till stranden med Sandy & några till :)

Vi var ute igår, helt ok kväll, och jag shotade Tequila vilket jag har svårt för sen Jonas & jag shotade det ^^ men det gick bra och skoj hade vi :) sen vid 1 när hampan stängde tog vi tåget hem, där sandy spiller ut sin kebab på tåget, haha, sås överallt x)

Sen skrattade jag lite åt Sandy & Angeii som tupjuckade i lägenheten för dem kunde inte stå stilla så kissnödiga dem va men Johannes var på toa och dröjde xD Väl hemma igen kom Tobias och sov hos mig inatt :) Han stack för en liten stund sedan, hans syster ska snart ha en fest men som egentligen är ett hemligt bröllop, bara han som vet för att kunna ställa in fotbboll & jobb :P

Nu ska jag iaf ned och packa lite, Pajas ska med stranden ;) bilder kommer sen :P Är internationella orgasmdagen idag, ett ämne om det kommer upp senare :P

Au Revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0