Utkast: Jan. 10, 2012


Så här kommer mina julklappar från förra året ^^

2 kjol/klänning whatever man vill göra med dem, älskar dem! stod och kollade på den röda innan julafton oc den leopardmönstrade är helt underbar (;



1 grön sjal, vattenbehållare, ett glas med lock och en liten plånbok :)




Saker jag inhandlat själv

Tunn svart tröja (:


Öronhänge från baclaya



Armbanden från baclaya



Klänning från Puerto



Sen var jag och kollade lite i affären i White beach, här är lite saker man kan köpa i armbandsväg :)




Och öronhänge :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fina julklappar du fick, glädjer mig. Fina armband du visade upp från marknaden tror jag det var och skitsnygg klänning du köpt, BRA då kanske jag kan ha vår ifred hahaha.

Du har inte hittat något mysigt till mig?

Kramellikram hjärtat.

2012-01-10 @ 16:27:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0