Dubai

Dubais flygplars är verkligen löjligt stor och förvirrande, hamnade vilse 2ggr och fick gå igenom samma säkerhetskontrol 2 ggr, lyckat Mia!

Inte nog med det, när man anländer till Dubai och kommer in i ankomsthallen är det totalstopp. "Jaha, säkerhetskontroll" tänker jag. Nädå, efter några sekunder inser jag att det är en massa jävla asiater som totalblockar utgången för att ta foto på varandra under en smutsig, fattig, blå/vit skylt med texten "Welcome to Dubai", VARFÖR måste ni stå och ta foto på EXAKT ALLT! För helvete, era kamerakåta parasiter, ur vägen så normala människor kan komma förbi! Känner mig lagom rasistisk men just nu skiter jag i er som är finkänsliga.


Btw jag älskar emirates flyg, ja förutom maten. Inte nog med att maten smakar röv som köttätare, dem har ju noll fantasi när det kommer till vegeterian. Kvällsmaten bestod av en liten sallad med 3 salladsblad, några stickor morotötter, selleri, gurka & tomat, gud vad fantasirikt *applåder*! Men det positiva är sköna stolar, skön kudde och egen tv med olika filmer, tvkanaler, musik, spel osv ;) maximal underhållning med andra ord! Samt att jag älsar min stora, fluffiga rosa filt med vita hjärtan på ;) inte mysigare att gosa ned sig i under en flygtur när kylan kommer in i flygplanet. 


påstigning nu, sista flyget mot Köpenhamn, sen tåg och båt. kollat upp vädret i DK, klart under dagen, tur, ingen snöstorm ;)

Ses snart Sverige!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0