Bob Barker & Sydney

jag bör verkligen bli bättre med att uppdatera x) ska försöka förbättra mig nu.
Förra måndagen anlände jag till sydney och Sea shepherds båt Bob Barker.
'Har stortrivs och ätit som en häst, haha, typ, jäkla vad gott mat! vet inte hur jag ska klara mig utan Wills hummus! Han gör allt, har haft allt från chokladkaka till vegansk sushi och lasagner osv, skitgott! Har delat cabin med Sarah från Kalifornien, förhoppningsvis delar hon och jag igen, men det tror jag inte. som sagt stortrivs iaf och hoppas  verkligen jag kmr med på nästa kampanj. riktigt sugen på att göra ngt nu istället för stallen.

Ifredeskväll var det bara jag, Sarah och Jess på båten, så vi hade filmkväll, ellre seriekväll. kollade vänner och hade det mysigt under täckena i soffan x)

I lördes blev det fest med Marita ;) började kvällen med att köpa vars en flaska vin  för 5dollar (35kr) och blev smått berusade på det på en Thairesturang innan vi gick ut på Kings Cross. Vi hade roligt som alltid fast ingen bra musik :( fast vi kom in på alla ställen gratis ;)

Massa roliga kommentarer späckade kvällen med:
På väg till Kings Cross:
Marita: en kille berättade att det är många personer som försvinner mellan gatorna i Kings Cross (stadsdelen vi festade på)
Jag: Fan vad soft
Marita: ja, lite semester ju.

Eller denna:
Marita står och försöker prata med mig medan jag stirrar på en 10-11 årig kille bakifrån på sminkavdelningen. Jag vänder huvudet och kollar på Marita och säger: "Amen han är ju lätt bög", som i skrattade åt det ^^

Sen har vi parfymkommentaren. Vi står och luktar på parfymer och 'Marita beklagar sig över att hon tog på sig fel Britney spears parfym. Jag säger: jag skiter i vilket, ge min den sexigaste jäveln" x) jo vi har kul ihop kan ni tro (;

Sen i söndes gick vi och shoppade lite jag och Marita. hittade en tröja och LÖSGODIS! som iag såg svenskt ut, så jäääkla lycklig. fast jag köpte in get, mer bara glädjen att veta att det finns där när jag återvänder i nov (fast tror halva mitt bagage kmr vara fullt av svenska ätbara saker).

Nä, lite huvudvärk just nu, för jävla illa. ska snart gå ombord flyget till Darwin med, mellanlanda i Brisbane :/

Jag & Marita på thairesturang



I Söndes i Sydney



Mitt LÖSGODIS :D



Jag & Marita i lördes



Jag i Monkey Mia



Jag i Monkey Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0