weekend


I torsdes tog jag lillkillen till parken och vi mös på lekplatsen medans städerskorna städade huset. Varit sjuk igen men bättre nu (: hela torsdagen var jag nära att spy, men kunde hindra det tack o lov ^^

I fredes var det lugnt, på kvällen kollade jag och barnen film i min säng, haha, dem älskar att vara i mitt rum av ngn anledning.

Lördagen blev shoppingrunda i Perth, hittat en ny favoritaffär. Önskar den va i hbg ist. typ som gina fast skulle nog säga snyggare kläder och billigare. Blev ett besök inom min favoritsmycke affär Diva. köpte ett armband och ett halsband :) På kvällen hade jag ungarna. kollade tv sen ville dem fixa mitt hår och sminka mig osv efter att vi läst godnattböcker.

Idag är det mors dag i Australien så vi pappans föräldrar och syskon med barn är här hemma. Jag passade på att ta mig till Fremantle istället och shoppade skor. Åh älskar denna staden (hur många ggr har jag inte sagt det?), 28 grader varmt idag, mysa runder med en god fruktsmoothie och bara chilla i affärerna. Fremantle är typ en tillflyktsort för alla Perthbor under helgen. Så staden är verkligen fullsmockad under helgen.

 Letat sen 1 år tillbaka efter ett par snygga rockbooys. snyggt till sommaren med skjorta och jeans/shorts. Äntligen hittat ett par jag gillade. var 70% rea och jag betalade 630 kr. Har 2 veckors öppet köp så ska in till Perth igen nästa vecka och kolla skor där innan jag bestämmer mig :) Precis ätit hemmagjord pizza och börjar bli lite hungrig, eller sugen på negerbollar, kanske borde baka några :P

Jag & Griffin, han älskr att köra sina bilar på mina ben ^^





Dagens outfit, Shorts - japan, skjorta - Australien (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0