The way you love me

Halvdag med kidsen! 9.30-15.00. Griffin vaknade upp hysteriskt skrikande! misstänker att tänderna gör ont som börjar komma, stackars lillkillen. Massera hans rygg lite så somnade han om igen :) Resten av dagen har varit chill, håller på att lösa det här med mitt andra årsvisum. För jag vill komma tillbaka om jag vill och jobba/resa för bara några veckor eller så. Så nuläget är att om man jobbar på flera ställen måste man ha 88 dagars farmjobb eller om man jobbar på samma ställe 3 månader. Så har precis kontaktat min gamla farm för att fråga om det 3 månadersgrejen funkar även om man tagit ett uppehåll men inte jobbat med ngt annat farmjobb. Förhoppningsvis kan jag återvända dit och göra dem 1½ mån jag har kvar och spara tid. Men vi får se. Inte hela världen om jag måste stanna i Australien längre än planerat, älskar landet ändå fast att jag känner för att komma hem (:
Väntar svar sen efter det får jag se vad som händer, måste även ringa immigrationsverket för att kolla om Kanyana räknas som farmjobb, rätt säker på att det gör det.

Åh saknar buddy :( och han har bara varit borta 1 vecka, haha! nä for helvede kom tillbaka! jäkla unge som drar till Bali i 1 månad för att surfa! he so owns me massage when he comes back!

Längtar till Söndag, shoppingdag! ah äntligen köpa lite nytt (: nä inte så mkt att berätta idag. Kroppen börjar se ut som vanligt thank god. Magmusklerna kommer sakta men säkert! Måste bara bestämma mig Friskis & Svettis eller Actic (gamla nautilus) som gymkort ska inköpas hos!

Åh sugen på tzatziki och oliver! åh ge mig Rhodos! saknar det!

Lite bilder:


Förra veckan


Idag. Ingen jättskillnad på 1 vecka men ja ^^

Kommentarer
Postat av: Saaandy

Men ellerhur RHODOS !!! kärlek på den resan <3:D

2011-05-04 @ 05:59:43
URL: http://sandyisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0