You my friend, you & I...

Äntligen lördag! helgen bjuder på events med sea shepherd. Ikväll hämtar Grace mig 18.30 dvs om 1½ h ^^

Vi ska till the Royal Perth Yacht Club för event om valhajar :) ska möta upp resten där sen ska jag sova hos Grace eller Jeff & hans familj. Jeff är direktör för den Australienska Sea Shepherd :) träffat han och hans fru innan på tidigare Sea Shepherd events och på Kanyana :)

Imorgon blir det cottesloe beach för att göra sandskulpturer av sköldpaddor, för det är sköldpaddans dag imorgon och Sea Shepherd ska ägna dagen åt  att informera om sköldpaddans kritiska läge :)

Tack och lov har mina skoskav efter bootsen börjat läka nu och gör inte ont längre även om de ser rätt äckliga ut fortfarande, men slutat vara iaf (Y)

nä mat nu sen fixa resten så höres vi imorgon med bilder om energin håller (Y)

Perth förra veckan :)



Piroger jag & barnen gjorde i onsdes :) köttfärs, tomatsås med basilika & vitlök, avokado och ost ;)


mitt gojsiga skavsår (Y)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Räligt skavsår, sköt om det.

Hoppas att du hade en bra dag/kväll, längtar efter att höra om den.

Var på utst. idag i Hässleholm med Orwinn, han blev tvåa av tre med HP, han var riktigt duktig.

Mormors valp, Tess, är jätteduktig på alla sätt och vis.

Jo på utst. var det jättemånga!!! som frågade om dig.

Pirogerna såg jättegoda ut på din bild.

Ha det nu bra hjärtat och var rädd om dig!!!

KRAM.

2011-05-21 @ 22:25:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0