Långa nätter

Hafr Griffin hela dagen så mest tagit det lugnt och busat runder. Tänkte dra till parken men såg ut som att det skulle regna. Bakade även en impulskaka idag. vi hade 2 päron som låg och va ute ur datum kan man ju säga. så sockerkaka med citronskal och päronbitar (Y)

Jäkla förkylning avgå! svårt att somna om kvällarna :( får inköpa nässpray och halstabletter imorgon när jag tar mig till stan. Ska prova skorna, wieho! lagt undan skon idag till imorgon ;) sen på kvällen är det monopolkväll hos Buddy, kanske en tur till ikea, daim & bilar hade varit supergott! fast så jäkla dyrt här, all mat är fan dubbelt så dyr på IKEA här än hemma, OGILLAS!

Glömt berätta att min mormor har skaffat sig en valp nu, en shetland sheepdog vars namn är Tess. Har haft en hel del drömmar om att komma hem men det kmr bli svårt i början att inse att morfar inte finns kvar där hemma, faktisk så är jag rädd att komma hem för det, vet inte hur jag kmr  reagera, kmr kännas så konstigt på ngt sätt :/


mormors valp Tess


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att gå bra gumman!!!

2011-05-27 @ 19:17:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Moster Janet

Hej min gumma <3

Jag förstår hur du känner det...

Som Yvonne säger, det kommer att gå bra...

Vi hjälper dig <3

Det är tufft & jag mår själv skit.., men det måste gå..

Mormor mår bra & det är så skönt att se henne med Tess :)

Du kommer att älska henne <3

Var rädd om dig & du vet att vi älskar dig & längtar efter dig <3

Många pussar & kramar till dig <3

2011-05-29 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0