We Can Ride

Så då verkar det som att säsongen i Taiji har börjat igen. Har varit diskussioner om det. senast igår stod det i tidningen att dem slutat och flyttat jakten pga vad som hänt efter tsunamin, men icke. 50-70 troligen grindvalar var fångade i The Cove idag när Scott West från Sea Shepherd återvände tillbaka. Detta innebär också att jag återgår till min första resplan, att återvända till Taiji innan jag kommer hem om inte slakteriet har slutat. Men med tiden får vi se. även om jag såg fram emot att komma hem tidigare så är detta min passion - aktivistarbete och detta innebär även att jag kan göra min film om Taiji till min gymnasieskola :)

Idag tog jag ungarna till ett café 5-10 min promenad iväg och fikade med dem, sen lekplats på vägen hem. PW & joggade innan och nu sitter dem äldsta och Harrys vän Boston i min säng och kollar Landet för längesen 2 xD OCH jag såg min första vilt levande bobtail :D skadat glad, denna lilla söta ödlan korsade vår väg i skogen :D

Snart läggdags för barnen, imorgon börjar skolan för dem och kvällsmaten är väl snart klar :) Har haft illamående och ont i magen denna förmiddagen, det kommer gå :/ kan vara att jag vaknar upp på morgonen och är jättehungrig ^^'

Paris Hilton har äntligen fått lite former, jag gillar det :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpan.

Tänk dig för MYCKET ang. Tahji, tänker på kärnkraftsolyckan. Inget får hända dig!!!

Du får gärna lägga in lite bilder på djur, hus, barnen annat, är så kul att se.

KRAAAAAM

2011-05-04 @ 17:38:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0