Ännu en varm dag i Perth. Igår var Madisons födelsedag vilket firades med att vi gjorde cupcakes med glasyr till hennes skola oh till oss på kvällen. Har lärt mig göra en annan sorts glasyr och jag gillar det (:

Sen vid 3 vandrade jag och Griffin upp till skolan för att möta Harry, Madison och föräldrarna där. Dem skulle på föräldramöte i 15 minuter så passade busungarna + Mia (Madisons kompis) på skolans lekplats. Skulle ge mina barn snacks så en mamma som sitter bredvid mig kollar lite överraskande och frågar hur många av barnen är mina. Haha förklarade snällt att jag var nanny för 3 av barnen :P spelade fotboll med pojkarna och när föräldrarna kom ut ville pappan genast köpa fotboll till pojkarna, haha. Så en blå fotboll blev det som jag spelar boll med pojkarna nu ;D


Idag började jag 8, ville fan inte gå upp från sängen, va jättetrött fram tills 11 tiden då jag vaknade upp. Hade bara Griffin då dem andra två är i skolan. Vi spelade lite boll, ritade la på stora mattan och kittlade varandra, haha, helmysig kille när han har sitt rätta humör (; Sen kom simläraren (Mitchell) och mamman va försenad med ungarna, haha, men tur vi har Griffin som kan underhålla (: måste ju även påpeka att läraren är rätt het, haha.

Pappan är borta över kvällen med arbetet så medan ´mamman la ungarna lagade jag maten. Vi funkar väldigt bra ihop, pratar mkt om allt och vi samarbetar bra :)

Lite träningsvärk i benen idag och magen efter träningen igår, men skönt att komma ut på kvällen och jogga, men va för trött idag :P magträningen görs dock varje dag (; Matshemat går oxo bra, man har sina stunder då man kan nästintill göra allt för en bit choklad. men håller fortfarande löftet (; no candy förrän helgen dvs bara imorgon kvar :) Pappan har börjat gå hos en dietist så enda målet jag inte gör själv (kvällsmaten) är som vi gör nligt dietisten för att han ska gå ned i vikt. Vilket är bra för mig då det är det enda målet jag oroat mig för att äta ohälsosamt. Så skönt att man äter mkt sallad & grönsaker om dagarna :)

Har 2 nya filmer till helgen (; Narnia 3 och stomp the yard 2, mys! helgen uppdatering kommer imorgon, sov gott, natti ♥


Hahaha, sevärd! en mellanstadie eleves uppsats om kor.
http://www.youtube.com/watch?v=Jxb-XfzPguM



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack stumpan för din nya uppdatering. Tycker väldigt mycket om "din" familj och det är så kul när du berättar lite av allt möjligt om dem och andra saker!!!

Förstår att du blev paff när den andra mamman frågade om vilka som var dina barn hahaha.

Bra Mia att du fört in fotbollen i deras liv, någon ordning får det ju vara på folk även i Australien haha.

Jo vi har varit och köpt badrumsutrustning till toan här nere, så nu ligger pappa och gråter på golvet för kostnaderna hahaha (ett skämt men han ville jag skulle skriva det).

Ha det bäst stumpan!!!!

2011-03-31 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0