Cover up my eyes

Träningsvärk och helt slut ikväll! Igårkväll blev det 45 minuters powerwalk med lite jogging samt magträning efter. Helt sjukt vad motion gör för dina celluliter! hade rätt mkt innan jag gick igår kväll när jag kom tillbaka efter duschen, allt borta :s klagar ju inte, men sett detta innan efter jag tränat, att röra på sig får dem verkligen att försvinna! Snackade med Brandon (en kompis som är personlig tränare i gbg) behövde lite tips ang nedre delen av magen, typ under naveln. Har haft problem med en liten samling av fett där sen typ 3-4 år tillbaka. Så vi fick lite tips! haha, bra med såna vänner (; ska börja se resultat om 2 veckor (:

Skypade med min darling igår, Sandy. haha, vi saknar vår hemlösa man på trappan med sin nalle (Y) haha det är sandys bästa vän när hon är full! ger massa pengar och hälsar på nallen samt ett foto ;) haha, fan va kul vi haft det! Prata en massa och skrattade ;) som vi ska partaja när jag kommer hem (kommer hem efter henne).
Vi kom in ppå nyårssaluten! det är helt sjukt, har gått i tankarna att åka hem typ 2 dagar innan nyårssaluten bara för jag står knappt ut med tanken att missa det 1 år till. Nyårssaluten är för mig en av årets höjdpunkter. Foboll i flera dagar, lag där man nästan alltid känner ngn, sen har man sina egna lag (Påarps GIF, HAIS och Kullavägen) som man gapar för! haha! och varenda kotte som är värd att möta och kolla in är där! och ja en massa fjortisar med ett ton för mkt smink och brunkräm som är orange, men även i det bästa ska ngt dra ner kvalitén. Sen jag & sandy kollar knattarna, finns inget bättre, tårarna sprutar när klungan anfaller bollen!

Annars saknar jag HAIS matcherna, ska bli skönt att komma tillbaka till all fotboll, HIF, HAISmatcher, Påarpsmatcher nyårssaluten ;) får nog ta mig ned och kolla in snyggingarna i Aussiefotboll, försöka förstå mig på dem reglerna ;)

Har som sagt lovat varmt väder i helgen, så stranden för min del imorgon sen får vi se vad som händer :) nä försöka hitta ett skit på tvn, väldigt svårt, australiensk tv är ngt av det sämsta! inga bra filmer ikväll, seriöst?!
Har annars äntligen skickat mail till skolan (University Of Western Australia), är så välkommen så att kolla in utbildningen och skolan, så ska ta en vardag ledig och besöka :D


Perth på kvällen från Swanrivern, självklart inte min bild, men min kamera har ingen vmzoom (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0