Hold my hand, you know I care

Söndagen blev det chill hos Buddy, Australiensk fotboll och öl (:

Igår var det på det igen. Kommer till Kanyana och utbildningsteamet packar undervisningsbilen och vi överlämnar Henry till dem. Sen får Lauren en bra idé att jag åker med utbildningsteamet så sagt och gjort. Vi åker till en "förskola" dvs kindergarten för barn i 3-4 års åldern. Min uppgift är att mata och underhålla Henry samt filma/fota för undervisningsfilmerna. Så det gick bara bra och skoj att lära sig lite nytt om djuren, vi djur som Echidna, possum, quendas, boodie, 'Tawny Frogmouth fågel, pythonorm &  bobtail. När vi kom tillbaka vid 14.30 var det släppa in djuren i sina inhägnader/burar igen och jag tog en liten paus innan jag & Lauren begav oss hemåt. V'äl hemma igen vid 4-tiden, var det mata Henry, hundarna och dricka te (haha lever på te här) sen käkade vi och kollade tv. Så jäkla god mat här, haha, blir övergödad. Kvällsmaten är alltid en stor sallad med oliver, keso, sallad, tomat, gurka och avokado & vineger mums! sen är det olika till "huvudrätter", och då är jag typ mätt redan efter salladen ^^

Idag hade vi tänkt gå på truffelhunting'/svampplockning men vädret stoppar oss :( ska regna hela dagen och åska senare. Ist'ället är jag själv hemma just nu och arbetar med filmer/bilder vid middagsbordet och har Henry sittandes på stolen bredvid mig. Han är också ett fan av Xavier rudd märker jag, haha ;) han gillar hiphop har jag redan blivit förvarnad om.

Nä nu ska jag försöka få ned en film om den nya avlidningsmetoden i Taiji, see ya

Boodien mumsar majs, ngt trött med tanke på att han är ett nattlevande djur ;)
'


Älskar denna roliga bilden ;D



Echidnan




The Tawny Frogmouth fågeln (:


Pytonormen

Kommentarer
Postat av: Mamma

SÅÅÅÅÅÅ underbart du har det önskar att jag var hos dig!!! Bilderna var kanon, är så kul o intressant att få se, ska titta på dem en gång till nu hahaha

KRAM

2011-06-28 @ 19:30:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0