utgång i Brisbane

Då är jag och Marita i Brisbane! Fy fan vad kul vi har det! skrattat så jävla mkt  redan, haa!
Det bästa var våra första ord "Ska vi dra till Bali nu" - Marita "ja för fan, jag är på"-Mia
HAHA, snacka om att vi inte vill jobba utan bara slappa på stranden (; men verkar som att vi fått ett farm jobb och kanske servitris jobb och vi har ett annat jobb på g med utanför Sydney.
Vi hoppade den andra farmen för vi hittade recensioner om att det inte stämmer utan dem bara lurar en på pengar, så vi sket i det jobbet.

Igår gick vi ut och festade och letade barjobb, haha, fy fan! vi träffar 2 killar som vi pratar med. Sen kmr det 1 helt främmande kille och slår sig ned vid bordet så det är vi 5. sen drar jag och marita för vi skulle kolla jobb på en bar som öppnade då. När vi kmr tillbaka igen så kommer killen som var själv och har sin kompis med sig. Sen lurar Marita dem att vi är gifta och jag till och med säger att jag är gift med delfiner och valarna (för min ring är en delinring), snubben ser bara att det är en ring och blir skitförbannad och drar. haha, som jag och marita skrattade, nog patetiskt x)

Sen på vägen hem blir vi följda av ett gäng killar som undrar efter ett tag vart man ska gå för att festa. slutar med att vi stannar och pratar med dem. Och Marita och jag fular oss och säger att dem ska gå på stripkluben runt hörnet och att vi jobbar där. En av killarna fattar inte att vi skämtar utan blir arg och tar en taxi ifrån sin andra vänner. haha, ingen fattar ngt, dem fattar att vi bara skojade. Seriöst, jag står och håller en kaffemugg och dricker kaffe och Marita äter chips, jo det är nog det vi skulle göra en onsdagkväll om vi jobbade som strippor, haha, blåst!

Just det, skitsnygg bartender från Skottland på en av barerna (; vi fick lite kontakt igår, ohlala! haha. Nä jag trivs i Brisbane, så jäkla glad att vara med Marita. Efter Australien drar hon och jag till bali för en vecka (: sen drar jag malaysia och thailand innan hemgång :)

Bilder från kanyana:

Barrow Island possumen (:




Hans inhägnad


Gammalt vackert träd!


jag (:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att det ordnat sig så bra!!!

Du o Maritha får tagga ner lite tycker jag, vissa skämt kan gå väldigt illa!

Var rädd om dig, älskar dig!!!

KRAM o Puss också.

2011-07-21 @ 19:09:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0