Back Where You Belong

Inte hänt alltför mkt därför dåligt uppdatering, jobbat som vanligt bara :)

I torsdes gick jag ut och åt med Buddy, sista gången jag ser honom innan jag drar på måndag då han drar till sydney över helgen. Shangai som vanligt sen hem till honom en snabbis (:

Igår jobbade jag både ute och på sjukhuavdelningen, rätt kul faktiskt (: sen på kvällen kom June '& Gerry och vi gjorde en nattvandring för att jag ska göra en förhandstittfilm på nattlevande djuren och man ser under dessa runderna. Så det gick bra, massa filmredigering framför mig men gjort halva idag oc mest filmer, imorgon är det mest bilder som ska läggas in men det är en ny film. blir 2 filmer :) 

Idag var vi på trufflejakt (svampplockning) till våra woylisar och sen gav mig mer än hälften till whitman park då dem har cirka 20st där, vacker naturpark (: 

Min näst sista kväll här, känns konstigt, men äntligen ska jag norr, mitt huvudmål med resan. Hoppas bara att man får jobb snart, annars kan det krisa lite :/ aja, det löser sig (:

Bilder kmr imorgon när jag rensat bland mapparna (:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack igen för dina uppdateringar. Alltid lika kul. Börjar du få ont om pengar nu, har för mig att du hade rätt bra med det sist vi pratades vid.

Kramellikram

2011-07-10 @ 19:27:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0