5 weeks done, 5 weeks left!

En liten förkylning och halsont har man dragit på sig dem senste 3 dagarna. Idag är sista kvällen med pjäsen, äntligen! Ska bli skönt att kunna komm hem tidigare om dagarna och så :)

Jobb, jobb jobb står på scemat 1 vecka framåt förutom imorgon, iaf inte på kvällen, Nyårsafton ;)

pågående projekt just nu är:

 - Film- och bildredigering 
 - Lektion om ekosystem och biologisk mångfald
 - Foto/kamera lektion samt bildredigering
 - Förhoppningsvis en artlektion/projekt med pojkarna om planerna där hemma går som dem ska. Men det hålls hemligt tills ett slutfattande svar kmr ;)

Så fullt upp kan jag lugnt säga men varit här 5 veckor nu, halva tiden har gått 5 veckor kvar ;) Wieho! som sagt hoppas sista tiden går snabbt, nu vill jag hem till mitt kök och en varmdusch! 5 veckor kvar av kalldusch, ett varmt bad ska jag ha första kvällen hemma! OCH GLÖGG! samt Faster  Ann-Louise's Jansson :D





Walking with another blindfold on
Through stories you might not touch again
Never time to see a light turn off
You know another’s gonna come shinin’in



 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Faster A-L:s Jansson,,, SKÄMS, min är ju den godaste som finns!!!!!!!Kramellikram o puss.

2011-12-30 @ 14:06:43
URL: http://[email protected]
Postat av: sara svensson

Oj redan halva tiden! Det går snabbt! Snart åker jag :) vi får ses när jag kommer hem, jag kommer hem i slutet av april :P

Hoppas du får det på dina sista fem veckor! <3

2011-12-30 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0