windy as hell

Regn/sol denna dagen men är endå sjuk så ligga i sängen och kollar tv går oxo ^^

Pappan skulle kommt hem igår, men icke, har faktiskt inte en aning om när dem kommer hem. men har skickat ett sms om att få söndagen ledig och inte fått svar än.

Har undersökt lite i det här med att Kanyana Wildlife räknas som ett farmjobb och verkar som det. men för säkerhetensskull har jag skickat ett meddelande till visumavdelningen :)

Glömde säga igår att mormor, mamma och moster janet var och kollade valp till mormor, en shetland sheepdog tik på 5½vecka verkar  det bli ;) bild kommer sen.


Själv har jag gjort lite shopping och köpt hem denna som väntar på mig när jag kommer hem till Sverige från Nelly (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0