Dancing the night away

Härlig dag förutom min ögoninfektion efter sovit med linserna på inatt :( men bättre nu ikväll och bör vara bra till imorgon. Började klockan 8, gjorde lite frukost sen lekte jag med Harry & Griffin. Harry tappade sin ballong utomhus så dem flög iväg. Han kom hysterisk skrikande till mig och jag trodde han sa att fågeln flög ut. Ja glömt säga att vi skaffade 2 fåglar för typ 2 veckor sen, varav den ena dog i lördes. Jag såg att han var svullen i kroppen i fredes. men iaf åter till ämnet så va Harry hysterisk och blev arg på ig för att jag  inte hade fler ballonger, haha! när han lugnat sig erbjöd jag han tårta från Madis kalas igår, men han ville ha mina pannkakor ist. haha, barnen älskar mina pannkakor. Fast ungarna äter pannkakor med socker & lime och vill inte ge dem för mkt onyttigheter så får bli pannkakor en annan dag ist (;

Vid 4 slutade jag och barnen drog till kids n sport med mamman. Så jag duschade och gick loss i badrummet efteråt framför spegeln med att dansa och sjunga! älskar spotify! tack o lov har träningen börjat ge resultat :D magen börjar se lite mer fit ut och förhoppningsvis är benen där snart med (Y)  

På kvällen blev det mat och matprogramet, gillas :) nu ska jag kolla grey's anatomy eller the big bang theory (;

Kollade Stomp The Yard 2 igår, ingen höjdare kan jag säga. 1an är sååååååååå mkt bättre!
Nä har panik ikväll, mina tuggummi är slut och jag som vill ha ngt att tugga på framför tvn i sängen, åh, i värsta fall får det bli lite kex med pizzasmak, snåla på socker men inte på kolhydrater :/ haha märkte dock att det nu för tiden tar 20min-30 min för mg att äta en ruta choklad med nötter i. haha, är som en jäkla hamster maler nöten i småbitar, och bara fastnar i det, tar jäklligt lång tid. men bra för mig (;
Bilder från kalaset:


Det berömda Australienska fairybread. Ngt som måste serveras på varje barnkalas annars är du typ dödsdömd! Bröd, smör och strössel. inte gott direkt. Förmodligen för att Sverige har godare smör och jag föredrog strösocker på mina mackor som liten (; 


Jellybåtar med godisorm i, ruskigt äckligt, konsistensen oh smaken, bläää! men dem försvann på 5 minuter så barnen gilla det ^^


Korvrullar oh minipajer. Korvrullar äckligt, degen god, pajerna goda :) bakom är ddet jordgubb/vattenmelon/marschmallow spett, svingoda! åt nog 5-6st ^^

'
'En jättefin tårta men seriöst, jag hade högre förväntningar efter att mamman  berättat hur undefrbara och fina tårtor kvinnan hon beställer av gör. För mig är tårta grädde, maränger & marsipan. I denna tårtan är det som en sockerkaka med en fet, tjock glasyryta. Den va god men för enkel för min del, även jag hade kunnat göra den. Oh ja tårtan är kjolen dvs det gula ^^


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att få se hur andra firar barnkalas, tårtan såg ju jättefin ut och fräckt att det är den gula kjolen man äter. Sen är ju våra tårtor TÅRTOR, detta kändes som en rolig grej.

Jaså du äter också choklad med nötter på det viset hahahaha (jag också). Var rädd om dig!!!

Puss o kram.

2011-04-04 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0