Rhodos

Jäkla cpinternet. Håller på att krångla konstant!

Men nu ska jag försöka uppdatera innan det lägger av igen xP

Som sagt så drog vi till Rhodos och levde livet!

Dagarna såg ut så här:

09.00 ¨Gå upp för att sova vid poolen eller stranden
14.00-15.00 nånstans där gick vi och käkade.
15.00-18.00 slöetid med stan och lite annat
18.00-20.00 förfesta och fixa oss
20.00-23.00 La bistro för massa goá drinkar
23.00-07.00 fest på barstreet ;)

Ja, riktigt galen vecka med så sjukt mkt skoj. Älskade alla svenska bartendrs, inkastare, fotografer osv, hade skitskoj med dessa människor. Oftast tappade jag bort Angelica & Sandy vid 1-tiden när jag drog till Toxic för att dansa loss med bartenderna, haha, så skadat! sen vid 4 när Angeii slutade mötte hon och Christos upp mig, sen va det fullt ös med hela personalen på Toxic innan dem stängde och vi drog vidare till Colorado! ja, sjukt, alla gick totaly crazy & nuts!

Fy fan kommer sakna att bara gå ut och det är varmare ute än inne xP Men sjukt skoj och tack alla som gjorde veckan superlyckad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0