She will be loved

Fredag fredag fredag, denna underbara dag som är början på det mesta en fantastisk helg. Jag har världens bästa vänner, alltid spåra ur totaly! haha, kan fan knappt göra ngt utan att man börjar asg!

Har som vanligt haft sömnproblem inatt igen, wtf is wrong med mig?! :S Fast inatt ska jag mysa ned i Robins säng så förhoppningsvis somnar man snabbt. Sen har min älskling åkt till Finland med mami för utställning, kommer hem igen inatt eller imorgon natt kanske det va :S haha, nog koll man har!

Drog till Sääändii innan idag, hoppade in i hennes bil sen körde vi och tanka, oförvirrad tanta som knappt visste var hon va, jag & Sandy dog! Först blinkar hon fel så att hon ska köra ut mitt på åkern, jag & Sandy bara va sysslar människan med? Sen blinkade hon fel igen, haha, sen väl inne på bensinmacken kör hon för långt fram, vet inte vilken sån bensinskit hon ska ha och höll på att backa in i Sandys bil, haha, herregud, Sandys kommentar "snart backar hon in i min, snart backar tanten på mig, förvirrad tant!" Nä vilken bra start på morgonen (dvs vid 1-tiden xD) Sen körde vi hem och hämtade Divan Angeii för att ta oss in till Haket och äta god middag! Hade en jättemysig middag med mina töser (: sen drog vi till systemet och shoppade loss innan vi släppte av Angeii på skolan med hennes cider, haha kan se förskolefröknarna framför mig när Angeii kommer för att hämta sin syskon med alkohol haha :D

Snart kommer fetebrossan för att pappa står  köket och kockar! Det bjuds på hasselbackspotatis med panerad schnitsel och bearniesås, är fortfarande mätt men den männskliga ätmaskinen ska noh allt få ned en hel del ändå!

Sen ikväll kommer tjejerna och förfestar hos mig innan det blir stan, blir nog ingen utgång imorgon så får passa på ikväll.

Lite bilder från 20-årsfesten (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0