shs

Då är resan bokad och betald, kan inte sluta le, haha.
Gårkvällen spenderades hos Robin. Han va på möte ang. bostäderna, ja sånt tråkigt möte.
Så tror ni inte mötet varar i 2 h och inte i 1h som jag & Robin trodde Står där ute och halvfryser i 1 h. Kommer först en brud och snear ut mig, haha. Sen kommer en kille som varit ute och joggade som glodde och sen började hälsa, rätt snygg, gillas, haha. Men iaf det jag skulle komma till är att kommer en utlänning ut rån porten så tänkte då går jag in. På första våningen i ett släckt/mörkt rum står det en vit kärring pressad mot rutan, skrämde fan skiten ur mig. Mindre än 1 meter emellan oss, lagom rädd och chockad man blev, gav henne en sur blick, ångrar att jag inte gjorde det med fingret över halsen, hahahaha, lagom rädd hon hade blivit då, hämnden är ljuv!
Idag har man varit på ungdomsmottagningen och fått sina p-piller så nu har man piller för hela resan ;D På tåget hem sitter en fet tant och stirrar konstant på mig, nog jobbig kvinna, kan iaf försöka blinka åtminstone men nej, vi gör stirrar-konstant-utan-att-blinka! Nä nu ska jag fixa mig lite, ska till tatueraren för jag ska ändra dont i texten till don't ;) haha störde mig som fan på det efter ett tag. Sen blir det fika med min moster :)

Oskar Linnros - Genom Eld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0