Fuck denna helg

Ahh, suttit och läst igenom och pluggat på 3/6 kapitel vi har prov i Fysik B till måndag. Fy fan säger jag bara. Har aldrig läst ngt så svårt som fysik, man känner sig verkligen IQ < 0 haha, då är det illa.

Ska bli så jäkla skönt när fysiken är över, det värsta är att det verkligen sätter sig. Typ hela ens livssyn förändras efter att ha pluggat fysik, så mkt som hänger ihop, ingeet sker av en slump, helt otroligt. Ingvar (vår lärare) har varit med om ett antal skilsmässor, är faktisk rätt vanligt om den ena partnern pluggar fysik och den andra inte. För att som sagt, det är mycket som ändras. Var en kvinna som skiljde sig med barn och allt och slutade med sitt jobb efter att ha läst fysik, just nu arbetar hon med magnetism (fysik). så kan det gå ^^

Skadar ju inte heller att vi har den bästa fysikundervisningen i Helsingborg ch en av dem bästa i skåne. 

Fick sms innan av älsk, han är ju på träningsläger i Holland. Min bror är ju oxo med så Granqvist hade ju kommit till träningen och kollat lite så ska dem se hans lag (FC groningen) spela på söndag.

Denna helg kommer bli rätt jävla tråkig. Fredag och söndag är det plugg maximalt. Lördag blir det skoj :D Först malmöutstllning där jag ska ställa Pajas och sen blir det jobba som bartender med Robin Fröss. Håva in lite pengar där med, alltid sweet, fast dem ska läggas undan. Mamma fck ju dels i julklapp av mig att jag ska bjuda henne på sushi :) Så vill ha pengar redo för det och inte snåla här inte, mkt ska det vara ;)

Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0