behind his back the story was happening

Igår blev det en mysig sväng i stan med Martina och hundarna. Gick längs gröningen och fria bad (: riktigt fint när solen gick ned och överraskande mkt folk på gröningen en lördagkväll.

väl hemma drog jag till grannarna och slog mig ned hos dem. Lisen var där med deras rottweiler valp Dino så satt och mös med han ett tag, kärlek typ xD Sen kom Marcus in efter att ha nattat sina barn så där satt vi och åt och drack. Väldigt trevligt och mkt skratt x) Sen vid 1 gick jag in till mig och läste till klockan blev 3 sen kallade sängen samt hungern, men hungern fick vänta.

Idag var en av dem bästa dagarna hittills i sommar. Stranden först med mamma, helt underbart, käka hamburgare och pommes, haha. Sen ut och bada, va nog ute i 20-30 min och bara dök runder och njöt. Kände mig som 5 igen när jag spenderade mesta tiden i havet än i solen. Verkligen älskar havet och har alltid gjort då valet att bli marinbiolog är ingen slump direkt. Vi drog vid 2 för mamma pallade inte värmen, haha. Kommer hem och kastas in i ett vattenkrig direkt med grannarna och Marcus familj. Hahaha, skitkul var det, till sist va all vuxna inblandade och barnen sprang som galningar. Riktigt roligt.

Efter vattenkriget lånade jag grannens racecykel då min fortfarande är sönder (tack o lov för pappa kommer idag) men ska inte klaga, hans är ju bättre än min förutom att den är så låg, lite ovan vid det. Pumpade svett och härligt med en kall dusch. Nu ska man baka kladdkaka och sen blir det mat hos grannarna klockan 6. Skulle egentligen varit fest men har gått bra för Påarp i bromöllacupen så fotbollsfamiljerna dröjer kvar längre :P 

Malin & Barnen


Jag tar Göran med en hink (;


Jag älskar denna bilPia tar Göran


Barnattack





Haha, älskar att man ser Marcus (röd tröja) börja springa när jag kommer med hinken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0