....


Ännu en dag snart slut. Dagarna bara rinner iväg, vilket jag inte klagar på, vill bara ha sommar nu. Är riktigt trött på allt som har med vintern att göra.

JUST DET! KISS BILJETTER; GOLDEN CIRCLE TILL MIA;)!!! SJUKT NÖJD sjukt nöjd jävlig nöjd skadat nöjd, ja Mia  är nöjd x)

Igår var älsk här, jättemysigt hade vi,åt kinamat i sägn och kollade tv, spelade super mario wii och kollade klart Benjamin button curios case, Tobias har inte sett den innan. Själv tycker jag att filmen är seg i början men gråter alltid i slutet :P Sen flippade jag ut lite i rummet och började fota djuren och ja, blev lite knäpp, överaktiv, Tobias såg lite fundersam ut x) Rsultatet a bilderna hittas längre ned x)

Skolan idag har bestått av Fysik B, Matte D och Miljökunskap. Miljökunskapen kändes riktgt onödigt, man kanske skulle tenta av kursen ist, för känns somtman redan kan alt, en jävla massa upprepningar bara. Kursen består av biologi, ekologi, kemi och geografi, dessa kurser har jag redan läst och kursen består mest av biologi och ekologi, det är typ dt enda jag sysslat med i 3år. Får kolla igenom boken och prata med lärarna x)

Trevligt att Gaston juckar Pajas i huvudet just nu -.- Något som är trevligt däremot är att Tobias lämnade kvar sitt Wii x)  

Nej nu orka inte jag mer, nu kommer lite bilder och en ny bra låt från Rihanna.

Älsk


Pajas har en förmåga att vika ut sig, tror han har ärvt det efter sin mormor ;)


Kroppsdelen som tar upp 1/3 av hans kropp, den har han absolut ärvt från farfar x) ja, om ni letar kvällsnöje så kan v nog komma överens omen hyfsad summa, haha ;D (jag vet jag är lite knäpp,men skadar aldrig)


Tequila


Hon har världens sötaste djurrumpa (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0